Kızlar selam bebeğim doğduğundan beri öok kusan bir bebek ilk etapta hipp kullandık her öğününde 8-10 defa kusuyordu doktorumuz aptamil ar mamayı önerdi 7. Ayımıza giricez yaklaşık 3 aydır ar kullanıyoruz bu mamada daha minimuma indi kusmalar azaldı gerçekten ancak fiyat olarak biraz zorluyor memnun kaldığınız başka mama markası var mı ama gerçekten çok sık kusan bebeğiniz varsa ve ona iyi geldiyse yazın ❤️