Kızlar bu ara çok zorlanıyorum oğlum resmen kucak bağımlısı oldu bensiz duran bir çocuk değildi ama bu ara azı dişi çıkıyor galiba birde hafif grip kucağımdayken bile anne kucak diye ağlıyor sürekli anne gel anne kucak parkta çocuklar gelsin yanına anne kucak biriyle konuşsam kucak bu sendrom mu artık yapışık geziyoruz gece sabaha kadar meme meme yenidoğanı geçtik diş hastalık geçince meme sonlanacak inşallah ama artık kucakta yaşıyor ve bel boyun ağrımdan dayanamaz oldum geçici mi sizde aynı mısınız 🥹🥹