Arincanim04 Sağlık ocağına gittiğimizde damla kalmamıştı 4. Ay aşılarında damla veremediler 6. Ay sonunda vereceklermiş zaten sağlık ocağının damlasına sa güvenemiyorum kullandığınız iyi olduğunu düşündüğünüz demir damlası nedir? Önerilerinizi bekliyorum 😊
Mrsdg Arincanim04 biz Bestiron kullanıyoruz sağlık ocağınin verdiğini kullanmadım doktorum bunu verdi