Oğlum yeni 1 yaşına girdi. Hep bir kabızlık problemimiz var. Beslenmesine dikkat etmediğimde ( hamur işi, ekmek, buğdaylı kaşık mamalar, irmik, bulgur, un vs. ) çocuk perişan oluyor kabızlıktan. Huzursuzluğunu söylemiyorum bile. Biz mizacı bu herhalde bu çocuğun hep mızmız diyorduk ama artık gluten düşünmeye başladım çünkü hamurişi vs yemediği zaman ( perhiz uyguladığımda chia tohumu, avokado vs gibi ) kaka düzeliyor. Kaka düzeldiğinde de keyfi yerine geliyor az da olsa. Gluten alerjisi böyle bir şey mi? Geçici bi durum mudur? Bu şekilde beslenmek çok zor. Hadi şimdi idare edelim ama ileride de böyle olursa çok zorlanmaz mı? Tavsiyelere açığım 😔