prp2727 Altı aylık bebeğim öksürük ve burun akıntısı var ventolin yazdı doktor çok zararlı diye okudum internette 18 ayın altına vermeyin diyorlar ventolin yarısını koyuyorum iki milim serum suyu koyuyorum doğru mu