2 aylık aşırı gazlı kolik bebeğim var. Anne babalar uzakta. Her gün aynı şeyleri yapıp kendime hiç bakamazken tükenmiş hissediyorum. Eşim geç geliyor gelince evle meşgul sağolsun ama sohbet edecek vakit bulamıyoruz. Yetişkin bi insan görmeden gün bitiyor. Böyle zamanlarınızda nasıl motivasyon buluyorsunuz devam etmek için nolur söyleyin