bbk88 Kızlar emzirirken saç boyattınız mi beyazlarım var ve diptem duz renk boyaticam doktora sordugumda acicilar yasak dedi boyatabilir miyim yani yardım please
annevebebegiii__ bbk88 ben de olsa iken de boyamıştım hala boyuyorum saçımı siyaha boyadığım için hiç açıcı uygulamıyorum siyah yani boya açıcı işleminin yasak olduğunu ben de duymuştum normal düz bir renk ise boyayın açıcı uygulamadan
saremomm_ bbk88 açıcı da kullandım boya da çok şükür bir problem olmadı boyadıktan 3 saat sonra filan emzirdim tabi ki doktorunuzu dinleyin tavsiye değil 🌸
kubyackck bbk88 dün bende bu soru başlığı açmıştım çoğu kişi boyatmış kimyasal diye boyatma acısından doktorlar izin vermiyor ama
gokcemsfg Bebek 6 aylık olduktan sonra, amonyaksız, mümkün olduğunca bitkisel bir boya ile, çok saç köküne temas ettirmeden havadar bir ortamda ben de boyadım
bbk88 gokcemsfg Peki kendiniz mi boyadiniz kuaforde mi yoksa.iste sac diplerim beyaz onu nasil yaptiricam bilmiyorum soylemek lazim ozaman🥲
bbk88 kubyackck evet bana da acicilar yasak dedi. Ama gorumcemin dugunu var beyaz sacla gidemem herkes boyatmos valla 🤨duz boya yaptorilir sanirim ama o da dibe geliyo