acemianne3 sakdas ay bende aynı durumdayım doktorumla konusucam da ulaşamadım bir türlü lohusayim bide kendimi iyi hissedeyim dedim de heralde boyanmaz gibi duruyor
Kupeklergiremez Hamileyken de emzirirjen de defalarca yapmış biri olarak söylüyorum hiç bir zarar görmedim
-strongmother- acemianne3 hamileyken doktorum ilk randevumda saçını boyatabilir dişini yaptırabilirsin demişti doğum yaptıktan hemen sonra da ben sordum saçımı emzirirken boyatabilir miyim diye evet demişti 13 aylık bebeğim 2 kere boyattım hiçbir sorun olmadı 😊