Ya benim gibi olup bu dönemi geçiren var mı? 11 aylık uykuları çok hassas bu sebeple her gün hep aynı rutin 8 de en geç yatırıyorum benimle uyuyor yatakta yanından da kalkamıyorum sabaha kadar beraberiz yeri geliyor sürekli uyanıyor yeri geliyor 1 kere uyanıyor ama asla tek bırakamıyorum kolumu tutup uyuyor, şehir dışına gitmeye korkuyorum tatile gitmeye korkuyorum artık akşamlarım yok çünkü çok uyarana maruz kalınca deliriyor o gece. Ne zaman bi yere gidip akşam oturup ne bileyim korkmadan uykudan bir şeyler olacak? Bu ara bide uykuya geçerken ağlama krizleri var annemi görmeye bile gitmek istemiyorum yani düzgün yatak oda yok diye🫠