Sevgili anneler aylardır bu sorunla cebelleşiyorum gerçekten bana çok iyi bir bez markası lazım. Prima kullanıyorum daha ne kullanabilirim bilmiyorum ama aylardır her gün nevresim, tulum ve kıyafet yıkamaktan bıktım hatta kaçıncıya buraya yazıyorum ama yok arkadaş bir çözümü yok mu bunun çocuğumun bugün göğsüne kadar çişi çıkmış yazık yahu ne yapacağımı şaşırdım 🥹😪