nazlimom_ Yemek yerken dolgulu dişimin yarısı kırıldı ama dolgum sağlam duruyor ağrım sızım yok doktor napar sizce? Annem de de aynısı oldu doktor gittiği yere kdr gitsin demişte hastayım birde gidesim yok