Gamzelikiz_34 Hemdem__ alıştı benim kız bende domatesin içini çıkarıyorum veriyorum nasılda gülüyor mutlu oluyor 🥹🥰😁
ninodurbenimadim Hemdem__ Ben de tek verince yemedi ama muz, tahin ve cevizle puding şeklinde olunca hiç affetmiyor 😄
[silindi] tgcyi bebiş bu ara çok girmiyorum postu kapattım o yüzden ama haberleşiyoruz dur seni de etiketleyim gel yokla arada bizi özlemişim ay 🥰🫂🫂🫂
rachelgreen_ Ftet teşekkür ederim bebişimle beraber 3 kişiyiz😂😂 her gün böyle olmuyor. Öğlene saydıklarım dünki akşam yemeğimizdi. Yemeğin 2.günü olunca bebeğime veriyorum daha fazla beklediyse vermiyorum ama.