alyam53 3 gün normal doğuma zorlandık sonrası sezeryanla doğum oldu bebeğimin zaten gelişim geriliği vardı 3 hafta 1955 kilo doğdu şuan 1890 sürekli bugün yarın çıkarırız diyorlar çıkarmıyorlar çok yoruldum 🥺🥺 nazlı bi beslenmesi var diyorlar
obiranne3 alyam53 benim bebeğim 1600 doğdu 33 haftalık. 15 gün küvez sürecimiz oldu, şimdi 5 aylık minik bir tospik o yüzden endişenleme. eve gelince daha düzene girer.
pasam23 alyam53 çok geçmiş olsun Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin benim bebeğimde tam bir hafta kaldı yoğunbakımda solunum sıkıntısı vardı gırtlağında yumuşama varmış gelişimi tamamlanmamış dediler oda bir sene içinde geçer denildi zor bi süreç sabır gerekli ama çok şükür şimdi yanımda bebeğim az daha sabredin sağlıklı olsunlar da biz bekleyelim
2025mucizem alyam53 bende , 34+1 haftalık doğum yaptım üç hafta gelişim geriliği vardı , 31 hafta ile uyumluydu bugün 16. Günümüz halen kuvezde ilk entubeydi sonradan asama aşama cihazlardan ayrıldı bı kaç güne kadar biberon deneyecekler insllh tutar
alyam53 obiranne3 inşallah ya dua edin ne olur 7 gün oldu bugün sürekli çıkaracaz diyolar tutuyolar asabim bozuldu inanki
alyam53 2025mucizem inşallah canım nedir durum şuan biz kavuştuk kızımla çok şükür darısı başınıza olsun inşallah 🤲
kameralya Kızım 33+5 de doğdu bir buçuk kiloyla bir ay altı gün küvezde kaldı bu süreçte sabırlı olmak ve onun için iyi olmak dışında yapabileceğimiz hiçbir şey yok şimdi ise iki gün sonra 4 aylık olucak elhamdülillah her şeyi iyi sizde bir an önce kavuşursunuz inşaAllah
alyam53 kameralya teşekkür ediyorum Allah razı olsun hepinizden 🤲 çıktı benim kızımda çok şükür kavuştuk ☺️
ail Benim bebeğimde 34 haftalık doğum yaptım 2 hafta gelişim geriliği vardı 1896 gr doğdu şuan 2 yaşında zorlu bir süreç Allah yardımcınız olsun inşallah 💕
2025mucizem alyam53 gözün aydın cnm bizede dua et insllh. halen kuvezde canım artık kendi kendine nefes alıp verebiliyor biberon deniyorlr biberon istedkleri gibi alırsa kilo kaybetmezse çıkacak inşallah sizin kaç haftalık doğmuştu
alyam53 2025mucizem 37 ama gelişim geriliği vardı canım 9 gün kaldık inşallah sizin bebeginizde çabucak toparlar sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲🤲 rabbim zorunuzu kolaylaştırsın zor süreç ama kucağına aldığınız gibi geçiyor herşey merak etmeyin