Dmt-01 Çok teşekkür ederim 😍💕Amin inşallah 🫶🏻
barismom Aayyy değil mi kış bebeği daha rahat oluyor 🥹
Gokturkmom aynen öyle yaz çekilecek gibi değil
kader_14 maşallah 💙🙏🏻
anonimli Aaaa sizde mi🙈🙈🙈Bebiş kız mı erkek mi?
Gokturkmom kız🤭🤭Masal Umay 🌸
Mariposa çok haklısın balım 🤣Sonra deneyimleyince bende iyiki demiştim 🤭
ikibebedublekahve kaç aralık ?🎈
Gokturkmom 24 aralık canım sizinki kaçtı 💞
simseklivekalpli 💕🎉👼
nnoktaa Harikaaaa🥳🥳🥳
Gokturkmom 💞💞
Gokturkmom Ekim ☺️
simseklivekalpli Nisanda doğan akışı bozmuş 🤣
Dondurmalikahve hepsinin öyle olması lazımdı aslinda son aylar sıkıntı ya 😂
Nisan 🩵
Gokturkmom Kasım.🌸
Gokturkmom İlki Kasım ikinci Eylül
Gokturkmom Eylül 🍂
Gokturkmom ekim🍂🩵
Aralık ve Mart
Gokturkmom 29 haziran
Gokturkmom Haziran ve Eylül 🌸🤎
@Gokturkmom Ağustos☀️