purplerose biz her seferinde çok memnun ayrılıyoruz . Hatta bir kere bebeğimin özel bölgesinde antibiyotik kullanımında kaynaklı mantar oluşmuş kaç tane doktora götürdüm hem cildiye hem antibiyotik tedavisine başlayan doktor bile pişik dedi günlerce iyileşmedi yanlış tedavi uygulandığı için. Bir tek metin bey anladı ne olduğunu onun sayesinde iyileşti bebeğim. Aynı şekilde grip, bronşit olduğunda da devletteki gibi hemen antibiyotik falan başlamıyor