Benim bebeğim 6.ayına giricek bende çok yiyordum 1 ay önce diyetisyene başladım bu ay 6 kilo vermisim isterseniz sizde baslayın hem protein ağırlıklı oluyor sürekli acıkmıyorum ayrıca ben mummy ocean kullanıyorum enerjimde yerinde sürekli isterseniz sizde diyetisyen esliğinde devam edin sütümde azalmada yok