cokbilmismom sekerli onuda bir kere bi kere denedim ama yapısını hiç beğenmedim ekicikiyi güzel değil hemen sisiyordu bez
sarikavun cokbilmismom onu bilmem bionatural kullaniyorum icerigi de temiz paeafin alkol bisi uok icinde
cokbilmismom hindilisalam bizde de sorun 6. Ayda sunnet olmasından sonra başladı ben buna bağlıyorum artık
ertugrul509_ cokbilmismom aynı aylık bebeklerimiz erkek benimde sünnetini 4.5 aylık oldu molfix de kullandım sleepy natural de şimdiye kadar hiç sızdırmadı
aslanim06 Sleepy, baby turco denedim ikisi de berbattı. Molfixe geçince dünya varmış dedim. Çok memnunum 1 kez olsun taşma yaşamadım valla dopdolu da olsa asla sızdırmıyor. 12 aylık oğlum. Ha bir de sünnetsiz. Onun etkisi vardır belki.
Ballilokmam11 cokbilmismom kızım 26 aylık bezi bıraktı hep. Pampers kullandık çok da memnunduk şimdi oğluma da kullanıyorum onda da sorun yaşamıyoruz
humeyrasm cokbilmismom bizdede sızdırma çok oluyordu ben geceleri bir boy büyük bez kullanıyorum gündüz normal numara.. baby turco kullanıyorum. Arkadaşım Molfix vermisti gece onu kullaniyorum ama tasma yine oluyor mesela. Bence markadan değil çok.. hareketliler erkek bebek zaten önden çok ıslatıyor..
kpd cokbilmismom prima premium care hiç sızdırmıyo kızım gece kalkmamasına rağmen onu denemediniz mi? Bir de bir büyük beden bez deneyin
cokbilmismom kpd evet bu akşam prima premium care olani denedim zaten ama çok fazla sızmış hemde bez öyle dolu dolu değildi heee hep çıkmış beline sinir oldum bird pahalı adeti 15₺ye geliyor pişman oldum valla aldığıma. Tam bedenini aldım sıkma iz falan yapmıyor 13 kilo 5 beden alıyorum
seymammm Molfix çok memnunım gece 9 gibi uyuyor, gece 3 de değiştiriyorum bide o kadar, sızdırmıyor senin ki üşüo olabilir gece.
cokbilmismom seymammm yok üşümüyor kontrol ediyorum bazı akşamlar terliyor bile. Gece bez değiştirsem benimkide sızdırmaz zaten amaç bezi degirsrimemek çünkü uyku tulumu kullanıyorum bez değişimi zor oluyor uykusu boluniyor.
cokbilmismom hamcokelek33 onu denedim bakarım onada nasilda sabit bir bezim yok sürekli bir sey deniyorum 😂
Minel-inannesi cokbilmismom ben ilk yenidoğanı slepy , sonra yeni nesil çıkana kadar molfix kulladım, sonra goon kullandım, migros indirimde prima yakaladım, en son bırakmadan önce e bebek markasınınkini kullandım. Ama yenidoğan hariç hepsinde külot bez kullandım.
cokbilmismom Minel-inannesi kulot bez ben yazın kullandım sleepy ecolocig o güzeldi bak hemde çok denize gittiğimiz için oralarda bez değiştirmesi kolay oluyordu ama sonra bir daha almadım
cokbilmismom kayabahce ay yok ya ben sevmedik yeşil paket benim denediğim hem cis yaptığımda çok kötü kokuyor hemde aşırı naylonumsu kızarttı poposunu. Siz hangi çeşidini kullanıyorsunuz
3kedili2bebekli cokbilmismom gece beslenmesi çoksa ve yüzüstü yatiyorsa sızdırma problemi asla bitmez ben babyturco kullandım 2 sene o süreçte Prima Molfix sleepy ne varsa denedim en iyi verimi babyturcoda aldım 1 beden büyük kullanarak ve gece beslenmesini kesince sızdırma da bitti
cokbilmismom 3kedili2bebekli yaniiiii her bezde sızdırınca sorun bizden kaynaklı bende öyle düşünüyorum sunnet olduktan sonra diye düşündüm ama bir çok bebek sunnet oluyor onlarda niye olmuyor dedim sonra. Sanırım çok su içmesi ve meme emmesi bu gece tam üç kere kalktı meme emdi mesela bir buçuk yaşında bu çocuk çok gereksiz🤦🏼♀️ bıraktırmaya başlamadım hiç ama çoktan bıraktırmam gerekirdi benim tembelliğim 😢😢
usenmedimyaptimbirvelet cokbilmismom bir numara büyük alın bakalım bir de öyle deneyin. Ben her bezi denedim hiçbirinde sızma yaşamadım hangisi denk gelirse alırım. Sadece ishal falan olduğunda taşma yapıyordu bezler o da normal geldi bana
cokbilmismom usenmedimyaptimbirvelet ishalde normal zaten. Bir numara büyük denemedim açıkçası çok torba gibi olur rahatsız eder diye ama bir çok kişi bir no büyük dene de demiş
Umutoglum cokbilmismom gerçekten erkek bebe sorunsalı bu bı de benimki yüz üstü uyuduğu için her gece taşıyor her markayı denedik her gün çamaşır yıkamaktan bıktık 🤦🏻♀️🤦🏻♀️