mnakrkt Kızlar kızım 8 aylık oldu ben 3 buçuk 4 ay kadar emzirdim tabi o sürede de biberon kullanımı oluyordu sağıyordum veriyordum yada mama takviyesi yapıyordum her neyse beş. Buçuk aylıkken tadım yapmaya başladık şimdi mesela kahvaltı ara öğün akşam yemeği gibi gitmeye çalışıyorum ama genelde iki öğün veriyorum ama şu aralar asla biberondan mama içmek istemiyor asla ne yapmam gerekiyor bilmiyorum kafayı yemek üzereyim daha çok küçük mamayı bırakmasın istiyorum bir çözümü olan varmı yaşayan varmı nasıl yönetiyorsunuz bu durumları
bad28 mnakrkt benim bebeğimde 9 aylık. Aynı bende 3-4 ay emzirebildim ek gıdaya basladıgımızda mama yine aynı gidiyordu. Azalma olmamıştı. Ama dediginiz gibi 8 aylıktan beri mamayı zar zor içiyor hatta genelde agzını kitliyor görünce. Gece uyurken uykuda alıyor. Gündüz de 2-3 kez 120 cc içiyor.
merverol28 mnakrkt benim kızım da 8 ay 21 günlük. Son zamanlarda o da gündüz biberonu pek istemiyor. Geceleri bitiriyor, gündüz oyun oynamak istiyor çok hareketli. Ben de eline oyuncak vererek arı vız vız küçük kurbağa sevdiği şarkıları söyleyerek olduğu kadar yediriyorum 😅
sdemir0652 mnakrkt ya bende sadece bende oluyor sanıyordum bu durum chatgp falan da sordum hatta normalmiş yani bu ek gıdaya başladığı için ona yetiyormuş o yüzden icemiyorlarmiş bide bu muhallebi falan daha uzun süre kalıyormuş midede. Yani ek gıdayla mama arasında zaman geçmesi lazım da benimki yine de zar zor bitiriyor 180 CC veriyorum 150ye düşürdüm onu bile oynatarak anca bitirtiyorum ya.3 öğün veriyorum ben de bu arada 2 ana 1 ara olarak. Demek ki zamanla hep yemek yemek isteyecekler mamayı hep bırakacaklar
elarr mnakrkt benimde kızım aynı 8 aylık ve aynı sorunu yaşıyoruz biberon görünce ağlıyor birkaç gündür geceleri içerdi uykudan ayıkmadan şu an gece bile hissediyor direkt ağlıyor içmemek için oynatarak zorla eline bir şeyler vererek 100 ml falan içirmeye çalışıyorum. Ay sebebi ne ki acaba ya atak falan mı yine diyorum
mnakrkt bad28 ben sadece başlık değiştirdim yani emziğini daha doğrusu ama hızlı akış aldım ondan sonra yapmaya başladı biberon değiştireyim diyorum başka marka alayım bir deneyim doktorumda az önce dedi günde en fazla 500 ml almaları yeterli oluyor dedi ek gıda için siz hiçdoktoronuza sordunuz mu
deneyimsizmom Biberon ucunu değiştirmeyi denedimizmi akış farkları falan oluyorya ben philips kullanıyorum onda delik az gelince bu sorunu yaşamıştım sonra bi diğer numaraya geçince tekrardan biberona devam etti
cerenakin Aynı sorunu yaşadım mama içmiyor sadece bizler gibi yemek yiyor. 2 doktora götürdük, ikiside bu durumun sorun olmadığını sağlıklı olduğunu söyledi. Ben yinede akşamları kaşık maması yapıp içine mama koyuyorum. Yine de doktorunuza danışın isterseniz
mnakrkt cerenakin doktorumda günde en fazla 500 ml almasını söylüyor biberon değiştirip deneyeceğim çok yoruldum artık
mnakrkt merverol28 benim ki çabuk sıkılıyor herşeyden asla yerinde durmuyo sürekli gitmek istiyor hareketli ya maşallah sizede
mnakrkt sdemir0652 bacım şuan ek gıda reddi yaşayıp mama içiriyorum desem inanırmışım 😂 sinir hastası oldum artık mama sandalyesinde oyalanacak şeyler veriyorum zar zor bir iki kaşık doktora soruyorum normal diyor her gününüz aynı olcak diye bir şey yok diyo sinir ediyor beni ya diş çıkaracak desem onada yok diyor anlamadım gitti yemin ederim ya stresten artık bunaldım
sdemir0652 mnakrkt ay bı ara bizim de öyleydi ben de çok sinir oluyordum hep öyle olacak sandım ama düzeldi neyse ki sevmese bile ağzını açıyor bikac kaşık yiyor hatrima sağolsun yavrucum🤣🤣 bende doktora dedim mamayı çok az içiyor dedi ki o zaman yine aynı miktar ver ama ölçeği çoğalt dedi yani kalori sayısı çoğalacakk
mrvalknn Beniö bebeğimde aynı şekilde 7.ayından beri uykuya geçirip içiriyorum o zaman kabul ediyor sadece muhallebilerine katıyorum ayrıca
mnakrkt mnakrkt [silindi] en az demişsiniz pardon aklım gitti anlayamadım bir an onu sormadım yani ortalama en fazla 500 ml alması gerekiyor emmediği için yani hergğnünüz aynı olmayabiliyor dedi
mrvalknn sdemir0652 ben muhallebilerine katıyorum ama 2 ölçek mamaya 60 ml su konuyor ya normalde muhallebıde de oyle yapıyorum 3 ölçek mama koyup 60 ml su koyabiliyor muyum?