Umutkusu ben sezaryen sonrası 3 gün kaldım hastanede o zaman hemşireler rahmimim toparlanması için masaj tarzı birşey yaptılar son güm doktorum muayene etti sonra 8 gün sonra çağırdı gittim rahmin toparlanmış, yapıştırmaydı sezaryen yerim oda kaynamış bir sıkıntı yok. 3 ay sonra gel kontrole bir daha dedi.