Kuzucukhanim1289 Günaydın kızlar. Çocuklarım ilk okua gidiyor ne yaptıysam su alıyor. Var mı su geçirmeyen bot öneriniz ❣️❣️
nnoktaa Kuzucukhanim1289 alırken ayakkabının gore-tex özelliğinin olup olmadığına bakın. Buna rağmen su geçirirse de aldığınız yere iade etme hakkınız var.
obiranne3 Kuzucukhanim1289 İgorların adı var, kullandım ama soğuk havalarda ayağı üşüdü. içi tüylüsüde terletme yaptı. decotlanın çocuk botlarına bakmanı öneririm.
[silindi] Kuzucukhanim1289 ogluma hep Caterpillar in botunu alirim taş gibi hic su gecirdigini gormedim tavsiye ederim.
Kuzucukhanim1289 nnoktaa canım etım de ama dediğin gibi iyade edim de bi kaç kere giydilrr hep aynı sorun 1 ay olacak gibi iyade alır mı gend
nnoktaa Kuzucukhanim1289 eşim north faceden goretex ayakkabı aldı. 8-9 ay giydi. Ayakkabı su almaya başladı. Markaya götürdü incelemeye gitti ayakkabı. Üretim hatası olduğu için kabul edip para iadesi yaptılar. Ayakkabıyı nereden aldığınız da önemli. Gerçekten su geçirmez özelliği var mı yok mu