Bu kahvaltı işine artık çok canım sıkılıyor 14 aylık 1 aydır gece beslenmesi yok neredeyse 16 saat aç kalıyor yok asla yemiyor. Dün en son 6 da emmişti .Hergün bir sürü şey deniyorum doktorlar oyuncak koy ne bileyim eline ver kendi yesin çatalı ver hepsini deniyorum bugün yediği 1 yumurtadan pofuduk omletin 4 te 1 i bile değil 1 tanede zeytin 3 yudum da şeftali suyu bu kadar emzirmeyi azalttım yok herkes komple kes diyor ama kıyamıyorum da çok yoruldum artık tarif denemekten de sıkıldım günlük 1 öğün beslenme mi olur ya