Merhaba, geçmiş olsun. Kızımın yaklaşık 2 3 aydır geçmeyen pişiği vardı 2 defa doktora gittik Bir sürü krem kullandık fayda etmedi. Annem rivarol suyu kullanalım bir de dedi birkaç kez kullandık ve gerçektende işe yaradı pişiği düzeldi. Eczane de satılıyor toz halinde, suya katıp kullanıyorsunuz.