Snass Merhaba anneler . Sezeryan ile doğum yaptım . Eski kiloma geri dndüm 58 fakat çok az bir göbeğim var . Korse kullanıp göbeği yok eden var mı 😀
Ikrazumra19 Snass ben yamunakorse almistim 1 haftalikken taktim ama geri cikardim sonra 2 aylikken filan takmaya basladim ise yaradi gitti gobegim
Ikrazumra19 Snass o uyusukluk bir zaman devam ediyor ama korse takabilirsiniz gunluk 2-3 saat yada ev isi yaparken ozellikle cok iyi terletiyor