Bebeğim 1 ay 25 günlük hızlı nefes aldığında hırıltı oluyo burnunda ama onun dışında bir sıkıntısı yok nefes alırken. Birde bazen öksürük oluyo kuru öksürük ama o da arada geliyo. Günlük tabi hep var ama gün içinde sayılıdır ne demek istediğimi anladınız siz :)