sefaesra42 Günaydın bebeğim 22 günlük karnı doysa, gazı çıksa, altını alsak bile sürekli uyanık kaldığı zaman diliminde emmek istiyor ve huysuzlanıyor bunu yaşayan oldu mu
sumeyye_emre sefaesra42 benimkinin gelişimi gayet iyiydi karnı doyuyodu ama anneyi bırakmak istemiyorlar aslında normal bi durum gelişimi iyiyse.
busmah61 sefaesra42 canim 2 ay 1 gunluguz ve uyanik her dakika memede yoksa ciglik kiyamet kabullendim artik emmiyoda oynuyo😀😀
minnakanneyim sefaesra42 benimde öyleydi doğduğundan beri sürekli emiyordu şuan 3 aylık olduk normalde 2 3 saatte bir emmesi lazım bizimki saat başı emiyor dakika tutuyorum 1 saat oldu mu sanki sinyal gidiyor ağlamaya başlıyor ilk defa dün 2 saat bekledi ondan da dikkati dağılsın diye şekilden şekile girdim. Çok emincede çok kusuyor çünkü midesine fazla geliyor ama yapacak bişey yok bazı bebekler aç oldukları için değil ten teması kendini güvende hissetme anneye yakın olmak içinde emerler benim bebegim ondan öyle emiyor
gamzegenc1 Evet ben yaşadım bütün gün göğsümden ayrılmıyordu 1. Ay kontrolünde yeterli kiloyu alamadığını öğrendik meğerse doymuyormuş anne sütüne ek mamaya başlattı doktor sonra düzene girdi