18 aşısından sonra bebeklerinizin kollarında ağrı oldu mu? Bugun aşıları oldu oğlum ateşi çok şükür yok ama kollarındaki aşı yerleri aciyo ya da ağrıyo bilemiyorum. Uyandı emmek icin emzirdim geri uyuması icin tekrar sallayıp uyutuyorum. Ama yatağa alcağım zaman direk uyanıyor. Uyutmadan önce (21.30 civarı) yarım ölçek ne olur ne olmaz calpol de vermiştim. Ağrısı olursa geçirsin en azından diye. Şuan ne yapmam lazim onu da bilmiuorum ebe kolonyalı pamuk koyabilirsin dedi ama ağrı olduğunda mı koymalıyım onu unuttum.