esm15 durumay01 serum fizyolojik sık burnuna bir iki dakka bekle sonra burun aspiratörüyle çek onu kesin almalısın diyebilirim benim bebeğim 1 aylıktan beri her tikanmada bu yöntemle açtım
xbeyzax durumay01 aspiratör olmadan burnunu temizleyemezsin başka nasıl açacaksın burnunu eczanelerden alabilirsin serum fizyolojik su ile damlat ve çek çok birikmesin daha kötü olur