MelihAsk28
MelihAsk28 merhabalar 🫠 uykusuzluk insanı çok yoruyor tahmin edebiliyorum. Lütfen kendinizi hiç sorgulamayın.. benim kızım da yarın 2 yaşına girecek ve biz de 2 yaş sendorumunu çok yaşıyoruz. Ben tek çocukla bile bu kadar zorlanıyorsam 2 çocukla baş etmek kim bilir ne kadar zor 🥹 bebişiniz gece düzgün uyumadığı için güne de çok geç başlıyor, 2 yaştaki bir bebek için 11 çok geç bir uyanma saati aslında.. 11 de uyandığı için de gündüz uykusu yapmaması çok normal çünkü bu yaşlarda uyku aralıkları zaten 6-7 saat oluyor yani 11 de uyanınca 17.00-18.00 civarı öğle uykusu zamanı gelmiş gibi bir şey oluyor😊 biliyorum gece uykusu uyumayınca çok zor oluyor sabah uyanmak, çok da yorucu.. fakat sabah uyanma saatlerini kademeli olarak erkene mi çekseniz acaba? Yani güne 8-9 civarı başlarsanız belki gece uykusuna da erken geçip gün içinde de enerjisini de atabildiği için geceleri daha rahat ve daha uzun uyur 🫠 naçizane tavsiyem bu olabilir. Umarım düzelir bu sorununuz 🌸