Kizimkuzum Eelif24 3 ayı doldurduktan sonra kendisi çıkarıyor kolaylıkla. Mesela şimdi 5,5 aylık ve emdikten sonra hemen çıkarıyor kucağıma alır almaz.
Mirayimran Eelif24 kendi çıkarmaya başladığında anlarsın canım hemen hemen 4/5 aylık artık hem bağırsaklarıda daha iyi oluyo
Oguzhan65_mhrbn Aydan sonra kendisi çıkarmaya basliyo veya çıkarmaya gerek kalmiyo artık büyüdüğü için rahatsız olmuyo