Hanabii Hanımlar hayırlı geceler.. Bir çocuk annesi olduğum için herhangi bir tecrübem yok o yüzden 2-3 çocuklu olan tecrübeli annelere bu sorularım.. Ne zaman geçiyor? Kaç yaşında artık uyumaya başlıyorlar ya da en azından 1-2 kez kalkıyorlar, kaç yaşında size birazda olsa huzur vermeye başlıyorlar yani kendileri mi oynuyor diyim ne diyeyim artık bilemiyorum. Ona göre artık sabredeceğim. Dört yaşsa dört yaş neyse ne yani çünkü artık usandım. Her gece belki bu gece uyur umudundan sıkıldım, her izin günümde ya da işten eve geldiğimde bugün rahat ederiz güzel vakit geçiririz umudundan da sıkıldım artık.
Adababy Hanabii canım her çocuğun uyku düzeni rutini farklıdır benim çocuğum uykuyı sever deliksiz uyur senin ki sevmex o yüzden uyumaz net bişey diyemem ama 4 yaşta daha rahat edersin en azından kreşe gider gündüz yorulur emerjisini atar gece daha rahat uyur. biri 5 diğeri 3 aylık iki kızım var çok şükür hiç uykusuzluk çekmedim. uykuyu çok severler öğlene kadar uyurlar ama 4 yaş daha rahat edersin ya en azından dertlerini anlatırlar
Pamukhanim_ Hanabii şu yaşda rahatlarız diyemiyorum çevremde 4 yaş 5 yaş çocuğu olan arkadaşlarımı da gördüğüm için
Hanabii Adababy doğduğundan beridir uyku sorunu var 25 aylık bıktım usandım artık. Üstelik çalışıyorum her gün uykusuz işe gidiyorum her günüm rezil geçiyor. 23.00 gibi uyudu sanırım emin değilim biraz daha geç bile olabilir o saatten bu saate kadar iki kere kalktı ve 01.44’ten beri ayağımda sallıyorum. Sallamamı istedi. Hadi yine uykusu olmasa gündüzleri düzgün bir cocuk olsa neyse. Gündüzleri de ayrı dert hiçbir tarafından tutarı yok ya.
[silindi] Doğduğu günden beri beraber uyuyoruz şimdi 15 aylık, emmek için ya da diş ağrısı için defalarca uyaniriz özellikle sabaha karşı. Emzirme bitip yatağını ayırana kadar böyle sanırım sonrasını ben de bilmiyorum yaşayıp göreceğiz umarım kolaylıkla atlatırız bu dönemleri 🥲🤲🏻
Hanabii [silindi] emzirme dönemi hiç olmadı mamayla beslendi ve mamayı bırakalı 1 yıl oldu. Dişlerini de tamamladı. Yani bunlarla da alakalı bir durum değil ne yazık ki…
dilox Bir yaşına girecek bebeğim var , çok büyük uyku problemimiz mevcut sürekli uyanır , yarım saate bir ,sabaha kadar bu şekilde devam ediyor, bende merak ediyorum ne zaman geçecek artık tükendim gece uyku nedir unuttum üç aydır 🥺
Hanabii dilox doğduğundan beri aynı benim bebeğim. Çalışıyorum ben bir de yarın işe gideceğim mesela saat kaç oldu ben daha onu uyutmaya çalışıyorum. Uykusuzluktan ve yorgunluktan sürekli ağlama sesi duymaktan gerçekten artık psikolojim bozuldu. Beni ağlama krizleri tutuyor artık, eşimle sürekli kavga ediyorum, gün içinde hep gergin ve sinirliyim, hayattan hiç keyif almıyorum.
dilox Hanabii allah yardımcın olsun ,çalışıyorsun bu senin için daha zor , umarım bir an önce uykuları düzene girer 🌼
seyma_04 Eskiye dönmek için en net yaş 4 bence, artık kendisi giyer, kendisi yer, tuvalet sorunu yok, hasta oluncaki dışında kendisi uyur sorunsuz… Ondan önce felakettt
Hanabii seyma_04 inanın yedirmek içirmek giydirmek altını değiştirmek hiç sorun değil şu uykusuzluğun yanında.. ne zamandır uyutmaya calısıyorum yok uyumuyor yani. Az önce uyudu sanıp yatırdım ve tuvalete gitmem gerekiyordu. Şu an ben tuvaletteyim ve o ağlıyor her şey yine başa saracak..
denizalismom Hanabii her bebek farklı oluyor . Oğlum 21 aylık olacak hala geceleti uyanıyor . Bazı bebeklerde sabaha kadar uyur
26merve26 Hanabii ah kıyamam sana 🥹 biri 6,5 yaş biri 18 aylık iki oğlum var ve inan 18 aydır bende kendimce geri sayım yapıyorum ve bende acaba ne zaman rahat ediyorduk ya diye sorguluyorum kendimi çünkü dert bitmiyor he kesinlikle tecrübeli bi anne olarak kesinlikle 4 yaş sonra fiziksel bağ minimuma iniyor yani kendi hazırlanabiliyor yemeğini yiyor dişlerini fırçalıyor kalktan durdan anlıyorlar eşlik edebiliyorlar artık sonra okul teranesi başlayınca yine hunileri takınmaya başlıyorsun hele ki bide ekstra bi bebek varsa tek olsa belki bu kadar yormaz 😩 yani ötekinin gel giti diğerinin uykusu huysuzluğu emmesi etmesi üst üste gelince zor oluyor ama şuan bebeğin ne kadarlık bilmiyorum ama emme bitince sanki biraz daha üstünden düşüyor gibi sanki öyleydi ahaha 😂 benim hedef şu emme döneminin sağ Salim bitmesi kaldı 5-6 ay sonra başka bi derdi çıkacak sonra o geçecek başka bişey sanırım biz mezara girene kadar bize dert tasa olmaya devam edecekler Rabbim Canlarını bağışlasın acılarını göstermesin tek 🙏🏻 ama artık içinde kabul etmen lazım yalnız kalamayacağını artık derdinin bi başka bedeni kendinden çok düşünmek olduğunu böyle vücudundan ayrılmış bi el kol gibi hep onlar var yani düşünmek zorundayız 🥹
dorukdemir3 Hanabii bana göre 3 yaşa geldiğinde artık komple rahatlıyorsun 3yasına kadar yada 3bucuk sıkıntı bitiyor 10 yasında bir oğlum var 27 aylık bir bebeğim ki 2,5 yasında olmasına rağmen geceleri hala 6 kez kalkıyor bir haftaya da yeni doğum yapıcam 😭 3 yıl diyorum ağlıcaksın sonra rahatsın
2_oglanannesi Hanabii bebeğiniz kaç yaşında? Geçmiyor diye başlayan yorumları okuma bile. Allah yeterki sağlıklı çocuk versin hepsi geçiyor. Çok şükür 🙏🏻 Her yaş aldığında ayrı bi rahatlama yükleniyor mesela bir yaşta yürümeye oyun oynamaya bizim yediğimiz gibi yemeye başlıyor. Emziriyorsanız sütten kesince çok güzel bi dönem başlıyor çünkü eskisi gibi uyanmıyor asla. Hele uykuyu seven bebekse senle yatıp kalkıyor. Üç yaştan sonra bildiğin arkadaşın oluyor 4 yaşta elini tut her yere git artık😅 zaten o yaştan sonrada yarım gün okula gidiyor. Yani illaki geçiyor ama mesela ben bebeğim yürüyüp kendi oynayınca acayip rahatlamıştım çünkü evimde sakince yemeğimi yapmak temizlik yapmak bana iyi gelmişti. Tabiki problemleri oluyor oh mis bitti olmuyor ama çocukla bebek arasında çoook fark oluyor