Bir kaç gün oldu 7 aylık olalı ama çocuğum sürekli her şeye ağlıyor. Ağlayarak uyanıyor alt değiştirme kıyafet değiştirme oturma kalkma ne yapsam ağlıyor birden.
Geceleri uykusu çok bölünüyor sabah 9.5 gibi uyanıyor bu saatte uyanan bebiş var mı ki başka? Dönemsel mi acaba bu yaşadığım asla bırakamıyorum çocuğumu