nazanay Mamas Kizim 4.5 aylikken basladi; su an 10 aylik ve hala ayni. Ben hamilelikte de dogum sonrasinda da demir ve folik asit disinda takviye kullanmamistim. Bilemiyorum, belki bir derece ilgisi vardir.
ecem34 Mamas canım benim de aynı şekil dökülüyordu. Resmen kopuyordu saçlarım. Revox şampuan kulllanıyorum çok şükür dökülme yol