Kızlar doğum yapalı 1yıl olacak ve ondan öncede hamılelık boyunca da sol yanak kısmı dıger taraftan daha şiş ,başlarda anlamadım ama sonradan fark ettim ve ben 9ay boyunca sakız çiğnedim hep o tarafla herkeste orası kas olmuştur vs dedi bende hamile olunca zaten gıtmedım
Ama hala geçmedi ve dıkkatlı bakıncada bellı
Sizce ne olmuş olabılır ? Neden gecmemıs ve şişmis olmalı
Herhangi bı ağrı sızı yok , neden gitmedin bu vakte kadar demeyin ıste hamılelıktı doğumdu derken ıhmal ettım
İnternette lenf bezı kanserı vs dıyor doğru mu ya ?