dogadegirmenci Kızım 20 aylık oldu ve hâlâ emiyor bende doğum yaptığımdan beri 1 defa regli oldum 2 ay önce bir daha olmadım böyle bir durumla karşılaşan var mı ?
patlakprezervatif dogadegirmenci bende doğumdan sonra 7.aya kadar olmamıştım ondan sonra olmaya devam ettim. Buradan anneler söylemişti, doğumdan 1yıl sonra hâlâ adet olunmuyorsa o zaman doktora gidilmesi gerekiyor imiş
Elfgrn dogadegirmenci 18. Ayda oldum ilk kez 2 aya yakın olmadım sonra nerdeyse yinede 2 aya kadar düzensiz oldum. 33.5 aylık son 2 adetim düzenli geldi çok şükür doğrusu kilo verme sürecindeyim onun etkisi olabilir düzenli son 2bseferin . 28. Ayına kadar emdi kızım
UraSsmom dogadegirmenci 40ı çıkınca regl olan bi benim heralde 🤷🏻♀️ 3 gebeliğimde de en geç 2 ay içinde regl oldum
Pamukhanim_ UraSsmom bende 45. Günümde oldum 14 aylık hiç şaşmıyor gününde oluyor bana da bu anormal geliyor emziren anne regli olmaz daha doğru
merve2255 dogadegirmenci bende kırkım çıktıktan sonra hemen ardına oldum sonra nasıl kesildi 10.ayında oldum
brcus Benim 3 aylık bebeğim doğumdan sonra 2. Adetim doğum yaptığım tarih 28 Ağustos 40 çıkınca 28 inde adet oldum doğum yaptığım tarihte adet oluyorum