Oğlum 4 bucuk yaşında kızım 1 aylık oğlum aşırı derece sıkboğaz ediyor beni ile kardeşini sürekli kardeşinin orasını burasına elliyor zaten bebeğim uyumuyo iki dk uyusa koşup uyandırıyor kızıyorum yapma diyorum daha inat yapıyor bu sefer uyanınca bebek ağlıyor oğlum 5 gündür rahatsız soğuk almış etme yaklaşma hasta okur karfeşin dedikçe asla banamısın demiyor hiç laf dinlemiyor asla dışarda anaokulunda iyi becerikli laf dinler bi bizi dinlemiyor 😔 vallah artık cıldırmak üzeredeyim