Ne yapacaz artık şaşırdık vallahi ya gece ⅔ kadar uyumuyo çocuk uyumasına da geçtik artık o saate kadar bağırıyor ağlıyor komşulardan utanır olduk vallahi uyuması hiç düzelmedi doğdu doğalı böyle de en azından ağlamasa bağırmasa sabaha kadar otururuz eşimle ne yapacağımızı şaşırdık valla benle de durmuyo illa baba da olacak bende olacam yanında sabaha kadar oturalım diyo eşime de yazık 6 da işe gidiyo üç saatlik uykuyla bı düzen kuramadım bu uykusuna sadece bir hafta uyuyo düzene sekizinci gün yine aynı oluyo yorulduk bizde ne diyelim canı sağolsun da böyle uyumayan çocuk sulalede bi tek bizimki herkes şaşırıyor uyumuyo deyince bunun yaşıtları akşam 9 da uyuyup sabah 9 da kalkıyor
Ne zaman düzelir bu uyku 2 yaşında mı 3 yaşında ya da hiç mi çünkü bı bebeğim daha olacak ve ben bu uykusuzlukla nasıl idare ederim gündüz bilmiyorum 🥲