egkk Biz Lotus plaza da Ünal adıgüzele yaptırdık . Ve çok memnun kaldık . 2 aylıkken oldu bebeğim bir hafta içinde tamamen iyileşti . Araştırabilirsiniz 🩷
sevgiynk Biz Erdal karakaya’ya yaptirdik gayet memnun kaldık oldukça ilgililerdi watsap üzerinden sürekli fotoğraf atarak kontrol sağlandı 1 haftada da iyileşti
Kvrckanne sevgiynk merhaba. Bizde o Dr yaptırdık hiç pipiye dokunmayın dedi ama size de mi öyle dedi acaba ?
elanurylmz Bende geçen hafta osmangazi aritmide yaptırdım ilaç verip yolladı bi haftaları çok iyi durumda memnun kaldık biz
ummuss16 Ünal adıgüzele yaptırdık bizde 8000 di 3 buçuk aylıkken yaptırdık gayet rahat gecti ilk günde dahil olmak üzere agrı sancı olmadı