Merhaba kızlar. Ben bebeğime evolvia mama veriyorum. Mama da balık kokusu var. İçeriğinde de balık yağı var. Acaba o koku balık yağından mı olur yoksa bozuk mudur. Bebeğim mamayı bugün içti ama bir şey olmadı. Ben ilk defa yeni fark ettim kokuyu. Eşim yapmış içirmiş kokuyordu dedi ama bebeğimde hiçbir kusma ya da başka belirti olmadı.