25 aylik kızım.bizi anlıyor dediklerimizi yapıyor bisey anlatinca dinler.ekran 0.kelimeleri var.2li cümleler iyi.3 lü cümle bi kaç tane.buraya kadar okey.kitap okutmaz asla ama resimli kitaplara bakarız anlatirim dinler.ama kendini ifade edemiyor tam gibi..bu durum şuan nornal mi bilmiyorum size danişmak istiyorum.mesela bebek arabasina binmeyi sevmez.dısari cikicaz derim araba ııı der yani arabaya binmicem demez.uyku vakti derim eeee ııı der yine.uymak istemedigni bu şekilde anlatir hep yadaha eee hayr der.yeni kelime duysun ama söylemeye calsiir.aktif cümle kuramiyor gibi geliyor.bol bol konsuurm ama bilmiyorum.boyle olan sonradan açılan varmı???bu durum normal mi