Bi şey merak ettim kızlar,
bebeğinizin çocuğunuzun yanında ağlar mısınız?yoksa kendinizi tutuyor musunuz? onun olmadığı veya bakmadığı zamanlarda mı ağlarsınız? Bugün dedem vefat etti ama çocuğumun yanında ağlamamam gerekiyormuş gibi hissettim niyeyse. Ya o oyuna dalmışken ya da eşime verip gidip odada ağlayıp geldim. Annem çok ağlardı bizim yanımızda bende üzülüp onunla ağlıyor diye ağlardım çocukken sanırım onun etkisiyle çocuğuma yansıtmak istemedim. Siz böyle durumlarda ne yapıyorsunuz?