Merhaba 7 buçuk aylık oğlum yemekleri yerken ağzını galan çeviriyor kaşığa direniyor oyalayarak oynatarak zorunlu kalınca tv izleterek yediriyorum.geçici midir sizce?iştahı açılsın diye sabahları aç karnına karadut özü veriyorum.kilo alımı az old için dr 180 ml yiyecek diyor.siz napıyorsunuz akıl verin banada 🤔