Dün reglim2 gün gecikmişti normalde gecikme yaşamam erkenn olurum bebek istemediğim ve beklemediğim için içim rahat etsin diye test yapmak istedim testte silik hayalet çizgi sıktı (artımed kaset) sonra o testten cok şikayet oldugunu okuyunca gidip 2 tane erken gebelik testi aldım ikisindede yine hayalet cizgi vardı var ile yok arası korktum hemen gidip kan verdim beta değerim <1.20 çıktı yani negatif bugün saglıkocagı doktoruna anlattım geç döllenme vs olabilir belki daha beta yükselmemiştir daha sen 3-4 güne bidaha ver falan dedi böyle bişey mümkün mü ?