oylesinebiri__ Deletedmom_789 doğum şekliniz neydi doğumdan sonra adet düzensizliği olur özelikle sezeryan doğum
gizememre Deletedmom_789 40 ınız çıkmadan olan rahim kanamasıdır doğuma bağlı 40 ınız çıktıktan 20 gün sonra da adet olmuşsunuz bu normal ben tam 40. Gün olmuştum doktorum gayet normal dedi
janssu Deletedmom_789 dikislerinizin 20 günde iyilestigini mi düşünüyorsunuz😇Vucudumuz 1 yil boyunca onarılmaya calisiyor
Deletedmom_789 janssu dikişim yok normal doğum yaptım 40 ın içindeyken kanamam kesildi sonra tekrar kırmızı kan gelmeye başladı doktor adet olduğumu söylemişti. Sonra bitti derken adetin üzerinden 20 gün geçti tekrar kanamam olmaya başladı yine kırmızı geliyor
Deletedmom_789 gizememre benim 40 ı’m dayken kanamam bitmişti gelmedi sonra tekrar kan gelmeye başladı doktor kontrolüne gittim adet olduğumu söyledi doktorum
birkizannesi_01 Deletedmom_789 doğumdan sonra olan kanama heralde adet de içindeydi ya tam hatırlamıyorum 2 ,5 yıl oldu
janssu Deletedmom_789 tamam normal dogumda da dikiste de rahmin toparlanma suresi postpartum surecte en az 3 ay