yorgunargindarginmomy uzmanlar bezi bir kere bırakınca bir daha takarsanız kafası karışır diyor bezi bir daha görmemeli bile çocuklar teyzem de gece uykusunda bezledi çocuk asla bezi bırakmadı pedagoga götürdü 3 yaşındayken doktor siz kafasını karistirmissiniz çocuğun bez bırakırken bir daha takılmamali dedi şimdi 3.5 yaşında tekrardan deniyor ama çok zorlaniyor