Busbus03 Mevsimlik olarak değil ama onu İgor kullanıyoruz da bor olarak kararsız kaldım bi bunu beğendim ![
Busegr Busbus03 Buda çok tatlıymış ben Adidas kullanıcam bu sene kar botu olarak.decathlonda var geçen seneden onuda değerlendiririm olacak gibi duruyor
ruhsagligi Busbus03 bende okula giden oğlum için cat bot aldım memnunum 3 haftadır giyiyo soğuk epey yaşadığımız yer
obiranne3 Kuzucukhanim1289 terletme yapmıyor, suda geçirmiyor. decotlanın ürünleri standarttır, kalite denilincede cidden decotlan. adamlar amacına uygun yapmışlar. kızlarıma montta almıştım, 0 soğuk geçiriyor. aşırı kaliteli.