Bugün ilk günü oğlumun 2.5 yaşında. Bir iki defa kaçırdı ama yine iyi toparladık şükür .Öğlen uykusu yaptı 2 saate yakın nazar değmesin bir damla bile yapmamış ama şimdi gece uykusuna geçti ne yapicagimi bilmiyorum sabaha kadar tutamaz galiba gece çağırsam kalkmaz öğlen uykusundan bile zor uyanidiryorum .Kalkarsa da işer altına öyle kalkar tekrar tuvalete götürsem yüksek ihtimalle kıyameti koparir ne yapicam ben ya 😔🤦♀️