zeynep478_ ben götürmedim ama süreci biraz biliyorum. Çocuk psikiyatristine gidiyorsunuz o bir rapor veriyor o belgeyle rehberlik araştırma merkezine gittiğinizde rapor çıkartıyorlar destek eğitim alabilmesi için.
O rapor ile özel eğitim merkezlerinden ücretsiz bir şekilde destek alabiliyorsunuz.
Kekemeliğin ne zaman nasıl başladığı, hangi durumlarda kekelediği değerlendirilmeli sizin durumunuzda, kekelediği durumlarda yaklaşımın nasıl olması gerektiği konusunda da bilgilendireceklerdir. Geçici olarak olabiliyor çocuklarda bu durum.