Mammamiaa_ minikkelebek4 işin tuhaf yanı 1. Çocukta 22 gün bebeğim küvözde olmasına rağmen sütüm vardı . İkinci de ne kullandıysam üstelik kucağımdaydı bebeğim ama işe yaramadı 1 ayda bitti anne sütüm. Bol bol sütünüz olsun
BordoHuniliAnne minikkelebek4 ben kullanmıştım ve süt attırmak için bir çok ürün, çay, kür deneyen biri olarak favorim bestlak olmuştu.
mavii_98 minikkelebek4 bne kullandım ama memnun kalmadım solgar süt arttırıcıdan daha çok geri dönüş aldım gazlı bir bebeğiniz varsa siz kullanmayın derim gaz yapıyor çünkü ben bebeğimin gaz dönemi bitince içmeye başlamıştım
aybarssena minikkelebek4 oğlmda kullandım işe yaramadı emmedi 3 ay zor emdi. Kızımda hiçbir şey kullanmıyorum ve ilk günden beri maşallah sütüm fazla fazla
doruk2025286_ Benimde bebeğim 5 aylik 3. Aydan sonra çok azaldı günde 3 ölçek tek çıkıyor çok üzülüyorum
newwmommy minikkelebek4 süt artsın diye aldım işe de yaradı ama meme reddiyle baş edemedim maalesef ama kullanın derim
monica50 minikkelebek4 ilk kullandığım bir iki hafta gerçekten arttırdı üstüm ıslak memeler şiş uyanıyodum sonra vücut alıştı heralde aynı etkiyi bi daha yapmadı