chnays ben takvim yöntemi kullanıyorum, bi haftalık yumurtlama döneminde dikkat ediyorum yumurtanın vücuttan atıldığı günlerden itibaren dikkat etmiyoruz. Genelde regl başlangıcına 10 gün kala ve regl bitiminden 10 gün sonra dikkat etmiyoruz vücutta fizyolojik olarak yumurta olmuyo çünkü, bu yöntemi herkes uygulamayabilir bilmeyebilir çekilebilir, ben 4 yıl kadar takvim yöntemi uyguladım ve hamile kalmadım. Regl düzensizliği olmaması gerekiyo tabi bunun için. 3,5 ileri geri gitme normal.