Kızlar yeni eve taşındım ama kiracı o kadar pis kullanmış ki evi bebeğim olduğu için temizliğini yapamadım bir gün 3 kişi bir gün 2 kişi yaptı yine de evin içinden çıkamadılar hala bir çok yeri berbat. Uzak mesafeden tuttuğumuz için bu kadar pis olduğunu bilmiyordum fotoğraflardan anlaşılmıyordu hoş bilsem de şu an başka çaremiz yok. Güzelim ev mahvolmuş.
Size sorum mutfaktaki fayansların arası sapsarı nasıl beyazlatabilirim?